PATRICIA ima zate 15% popust!

PATRICIA15 Aktivirano! Aktiviraj kodo popusta
SAMO ŠE: d h m s
Tvoja košarica
Cunja.si - Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja


Splošni pogoji spletne trgovine Cunja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Cunja.si upravlja podjetje (v nadaljevanju »ponudnik« ali »podjetje« ):

AMR d.o.o., PE Cunja (polni podatki podjetja so na dnu strani)
Meža 10, 2370 Dravograd

Matična številka: 8717338000  
ID za DDV: SI40914976 

IBAN: SI56 6100 0002 4602 457 (DH d.d.)

Email: podpora@cunja.si

Podjetje je zavezanec za DDV.

ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

VRSTE UPORABNIKOV

Registrirani člani – z registracijo na www.cunja.si postanete član Cunje. Pravico do nakupa v spletni trgovini Cunja imajo registrirani člani in tudi gostje, ki se pred nakupom ne potrebujejo registrirati na spletni strani.

Neregistrirani člani oziroma gostje – gostje lahko brez registracije opravijo nakup v spletni trgovini Cunja.si.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Ponudba in cene se v spletni trgovini Cunja.si spreminjajo in ažurirajo (popusti, zadnji artikli, sezonska znižanja). Cena v spletni trgovini Cunja.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini Cunja sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

 

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju. V kolikor se naročnik pošiljke odloči za plačilo po povzetju plača ob prevzemu pošiljke znesek odkupnine. Dodatni strošek za plačilo po povzetju je 0,95€.
  • S plačilno oziroma kreditno kartico (BA Kartice, MAESTRO kartice, MasterCard® kartice, KARANTA Kartice, Visa kartice).
  • Na račun - opcija ni na voljo na naši spletni strani, lahko pa nam kontaktirate preko email sporočila na podpora@cunja.si in pripravili vam bomo predračun za plačilo na račun.

 

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik takoj po oddanem naročilu kupcu pošlje povzetek naročila na email. Račun za vaše naročilo boste prejeli na vaš email naslov in sicer v PDF formatu na email, katerega ste navedli pri naročilu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

POSTOPEK NAKUPA 

Na spletnem mestu www.cunja.si izberete željen izdelek in ga dodate v košarico s klikom na gumb (dodaj v košarico). V košarici imate prikazane vse izdelke, ki se nahajajo v nakupovalni košarici. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v celoti odstranite iz košarice. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali le tega dokončate, torej opravite nakup. Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob obrazcu za podatke je še enkrat vidno razčlenjeno vaše naročilo. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Z oddajo naročila se strinjate s pogoji poslovanja, ki so objavljeni na naši spletni strani. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb “oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno sprejeto  se vam na spletni strani izpiše tekst “vaše naročilo je bilo sprejeto”. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti vašega naročila in plačila.

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Cunja.si so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v svojem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Preko elektronske pošte ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 Stvarna napaka je kadar:

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.
  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
  • Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
  • Je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

 

DOSTAVA 

Blago, naročeno v spletni trgovini Cunja.si gre na pot v najkrajšem možnem času (običajno 1-2 delovnih dni, šteto od dneva vašega naročila).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.

Za dostavo poskrbi podjetje GLS (General Logistics Systems, logistične storitve d.o.o.), večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

V primeru naročila nad 100,00€ vam nudimo BREZPLAČNO dostavo.

V primeru naročila do 99,99€ je strošek dostave 2,95€, če pa imate plačilo po povzetju pa se k tej poštnini prišteje 0,95€ za odkupnino.

Pakete pošiljamo samo po Sloveniji, Hrvaški in Avstriji, za naročila v katero drugo državo si mora kupec sam urediti dostavo paketa iz našega naslova na svoj naslov.

 

VRAČILO ARTIKLOV

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (pisno, ustno,...), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točno prvega odstavka 43.b člena

Po določbi b 43.d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje na naslov AMR spletna trgovina in poslovne storitve, d.o.o., Meža 10, 2370 Dravograd, e-pošta: podpora@cunja.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti).

  • Ko vračate artikle prodajalcu izpolnite spletni obrazec za vračilo izdelka, katerega najdete na TUKAJ. V kolikor ste imeli plačilo po povzetju, vam denar vrnemo na TRR, katerega vnesete v spletni obrazec, v kolikor ste imeli plačilo s kreditno kartico lahko v obrazcu izberete da vam denar vrnemo nazaj na kreditno kartico s katero ste plačali naročilo ali na TRR, katerega nato vnesete v obrazec. Vpišete se z številko naročila in email naslovom, katerega ste oddali, ko ste blago naročili.
  • Vrnjeni artikel mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži.
  • Obutev mora biti vrnjena v embalaži, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo.
  • Čas za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe je 14 dni od oddaje naročila. Čas za vračilo izdelka je 14 dni od odstopa od pogodbe. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo!
  • V primeru, da kljub zamujenem roku za vračilo pošljete paket na naš naslov in je vaše vračilo zavrnjeno ali je zavrnjeno iz katerih drugih razlogov iz pogojev poslovanja, je potrebno poravnati strošek pošiljanja paketa nazaj na vaš naslov (2,95€), preden vam ga odpošljemo na naš račun, razen če je dogovorjeno drugače.
  • Artikle pošljete na naslov prodajalca AMR, spletna trgovina in poslovne storitve, d.o.o., Meža 10, 2370 Dravograd.
  • Ko vračate izdelek, obvezno na paket ali v paket na list papirja napišite kdo je vračitelj paketa, da lahko identificiramo vaše vračilo.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport.
  • Če ste artikel že začeli uporabljati, vračilo le tega ni več mogoče.
  • Brezplačna menjava je mogoča preko istega obrazca, ko boste izpolnili in oddali obrazec, boste na email prejeli navodila menjave. Brezplačna je samo ena menjava za eno naročilo, naslednja menjava se doplača v znesku 5€. Brezplačna menjava ne velja za naročila pri katerih so uporabljene kode popusta za 20% ali več popusta (BLACK30, FINAL25, DANZENA20, MAMA20, LATE20, BOO20, 30VIPBF). 
  • Če želite po opravljeni menjavi izdelek vrniti, se vpišete v isti obrazec z številko naročila in vašim email naslovom. Ponovno izpolnete obrazec in sledite navodilom.
  • Edini strošek, ki bremeni kupca pri vračilu je pošiljanje paketa nazaj na naš naslov.

 

PREDNOSTNO PAKIRANJE

Prednostno pakiranje je storitev, katera vam zagotavlja prednostno obdelavo vašega naročia, kar pomeni, da bo vaše naročilo obdelano in odposlano še isti dan ali najkasneje naslednji delovni dan. Storitev se zaračuna v višini 1,95€. V primeru, da naročila ni mogoče pravočasno obdelati, vas bomo obvestili na telefonsko številko ali na vaš email naslov in vam povrnili ta znesek zaračunane storitve. Prednostno pakiranje ne pomeni, da bo izdelek dostavljen isti delovni dan, ampak da se bo naročilo odposlalo isti delovni dan oziroma najkasneje naslednji delovni dan.

 

ZAVAROVANJE PAKETA

Zavarovanje paketa je storitev, katera vam v primeru poškodbe ali izgube pošiljke zagotavlja da ne čakate na rešitev težave glede na zakonski rok. Zadostuje, da nam najavite izgubljeno ali poškodovano pošiljko in jo dokumentirate, mi pa vam bomo takoj poslali popolnoma novo blago. V kolikor novega blaga nimamo na zalogi, vi pa ste pošiljko že plačali, vam bomo nemudoma povrnili vso plačano kupnino za vaš paket. S tem zavarovanjem paketa se stranka izogne postopkom reklamacije s kurirskimi službami in vložitvi poročil o škodi, saj te postopke v celoti prevzamemo mi.

V kolikor stranka pri naročilu ne želi koristiti ugodnosti zavarovanja paketa, lahko pri zaključku nakupa to možnost z enim klikom odstrani tako, da ob storitvi ''zavarovanje paketa'' odstrani modro kljukico, ki to storitev označuje.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

  • Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
  • Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov Cunja.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
  • Ponudnik navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
  • Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
  • Za goste Cunja.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila ter prav tako e-mail gosta, ki se lahko uporabi v marketinške namene (pošiljanje ponudb).
  • Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
  • V primeru, da želite da vaše osebne podatke trajno izbrišemo, nam to sporočite na naš e-poštni naslov: podpora@cunja.si in vsi vaši podatki bodo trajno izbrisani.

 

SMS ODJAVA

Od prejemanja SMS sporočil se odjavite na povezavi TUKAJ.

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo)

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova podpora@cunja.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

 

POLNI PODATKI PODJETJA

AMR spletna trgovina in poslovne storitve d.o.o.

Meža 10, 2370 Dravograd

Poslovna enota Cunja
Meža 10, 2370 Dravograd

Matična številka: 8717338000  
Davčna številka: SI40914976 

IBAN SI56 6100 0002 4602 457  (DH d.d.)

Email: podpora@cunja.si

Vpisano v sodni register s strani okrožnega sodišča v Ljubljani dne 4.9.2020, številka sklepa: Srg 2020/28897

Podjetje je zavezanec za DDV.

 

Prijavi se na modne e-novičke

Prijavi se na najbolj modne e-novičke in spremljaj našo ponudbo ter bodi prva obveščena o ugodnostih, ki jih pripravljamo zate!